İkea Poşet Klipsleri

ikea-bevara.jpg

İlk resmini gördüğünüzde bunlarda ne işe yarıyor diye düşünebilirsiniz. Bu klipsler, poşetini açtığınız bir ürünü tekrardan saklamak istediğinizde poşetin azını kapatmaya yarıyor.

Kullanımı çok basit ve bir o kadarda kullanışlı. Aslında ilk bakıldığında ne var bunu yapmakta diyor insan, ama İkea yapmış işte. Poşetin içinde farklı boylarda ve renklerde 30 adet bu klipslerden var. Makarna, pirinç, şeker, bisküvi vb poşette olan tüm yiyecek maddeleri için kullanabileceğiniz bir ürün. İkea’dan mutfak reyonundan temin edebilirsiniz.

Bizim evde kim görse bir tane istiyor :) Fİyatı 6-8 YTL civarında.

www.yelizindunyasi.com

Yorumlar

Adsız dedi ki…
EVET BUNLARDAN BENDE KULLANIYORUM ÇOK FAYDALI BİR ŞEY YALNIZ BEN IKEADA ALMADIM ORDA DA GÖRMEDİM NT DİYE BİR KIRTASİYE ELETRONİK MAĞAZASI VAR ORDAN ALDIM HEMDE POŞETİ 1 YTL