Makyaj Her Zaman Güzelleştirir mi?













Cevap tabi ki hayır. Makyaj güzelleştirmekten çok çirkinleştiriyor da. İyi ışıklandırılmamış bir ortamda yapılan makyaj felaket bir görüntüye sebep olabilir. Benim başıma gelmişti o zamanlar dudak kalemi modası var ve de biraz taşırarak sürülüyor. Ben de makyajımı loş ışıkta yaptım dudak kalemini kalınlaştırdıkça dudaklarım nasıl güzelleşiyor(laf aramızda dudaklarım incedir biraz) angelina jolie yanımda halt etmiş dudaklarım o kadar güzel oldu. Birde o halde dışarı çıkıp (üniversitede okuyorum o zaman)okula gitmedim mi Herkes bana bakıyor bende çok güzel oldum ya ondan bakıyorlar sandım ama bakışlar fazlalaşınca kendimi bir tuvalete zor attım ve halimi gördüm seren serengil halt etmiş. O gün bu gün dolgun dudaklara sahip olma hevesimi bir kenara bıraktım. Dolgunluk veren rujlardan da kimse memnun değil galiba???













Yorumlar