Hangi Ünlüye Benziyorsun. SÜPER


İki üç sene önce keşfetmiştim bu siteyi şimdi türkçeleştirmişler . Tek kelimeyle HARİKA
Siteye girip resminizi yüklüyorsunuz. Alttaki düğmeye basıyorsunuz . Yüzünüzü taramaya başlıyor. Son olarak Veri tabanınna yüklenmiş ünlü resimleriyle sizin yüklediğiniz resime en benziyenini size gösteriyor. Tavsiye ederim çok eğlenceli

Beni her zaman Kristen Dunst'a benzetirler. Bense kendimi benzetemezdim. Sonra bu programa resimlerimi yükledim Üç kere üstüste Kristen Dunst'ı gösterdi.

Yüklediğiniz kesim çok küçük yada çok büyük olmamalı. Çok küçük resimleri kabul etmiyor. Büyükler ise çok bekletiyor. Size benzeyen ünlünün altındaki oklara tıklayarak bir sonraki ünlüyü görebilirsiniz.
Buraya Tıklıyoruz

Yorumlar

hemen denedim çook eğlenceliymiş :))
Cocukla Cocuk dedi ki…
biz de yaptık bunu gerçekten eğlenceli. siz harbi benziyorsunuz ama Kriten Dunst'a
Adsız dedi ki…
gercekdende cok eglenceli ama arkadasin söyledigine katiliorum ysü benzerliginden cok poza takilio ama yinede egleneceli denemeye deger :)
Adsız dedi ki…
bu testi yapmak ücretli mi yazarmısınız
KelebekNehir dedi ki…
Hayır tamamem ücretsiz
Adsız dedi ki…
yha nasıl yapıosunuz banada söleyin :d:d:d
Adsız dedi ki…
valla yemin edrim beni jonefer lopez ve modannaya benzetiyorlar 3 kere yaptım hepsinde 2 sine benzetti joneper lopeze %63 modannaya ise %70 benzetiyorlar
Adsız dedi ki…
ben denedim en çok monica bellucciye barbara hersheye benziyom ya çok eğlenceli.
Adsız dedi ki…
zaten jolieye benzediğim söylenirdi 4 kez %98 oranında jolieye benzetildim ve ve beyonce knowles belluci v.s güzelmişim demekki sevindim;)
Adsız dedi ki…
hepsi anjelina jolie beyonce natalie imbruglia kajol norkys batista bipasha basu %98 oranında anjelina jolie çıkıyo ne güzel ya:)
Adsız dedi ki…
güzel bi site :)
Tatlı Kız dedi ki…
Ben de bugün denedim ve Katie Holmes'a benziyormuşum.Ailem de benzetti.Nerem benziyorsa?:D
Adsız dedi ki…
YYYAAA NASIL YAPILIOO BUU TESTT
Adsız dedi ki…
BUUU SİTEEEEEEEE PARALIII DEĞİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Adsız dedi ki…
Audrey Hepburn ve Natalia Vodianova.
imge dedi ki…
ya ben kime bendediğimi nasıl yapabilirimm yapamıyorum bana yardımcı olurmusunuz
Adsız dedi ki…
YA NEDEN HEP YABANCI ÜNLÜLERE BENZETIYORLAR.EN GÜZELLERI BIZIM ÜNLÜLERIMIZ.BEN TÜRKÜM VE EN COK BENZEYENLER BU ÜLKEDEN CIKACAK.
Adsız dedi ki…
bu site ne işe yarıyor
Adsız dedi ki…
bu site ne işe yarıyor