Sandalağacı Yağının Cilde Faydaları

Bir süre önce kozmetiklerden ümidimi kestim kendimi doğaya emanet ettim uzun saatler internet başında bu konuda araştırmalar yaptım ve duyduklarımı hiç çekinmeden denedim. Pirinçunu maskesi dışında cildimin tepki gösterdiğ olmadı. Elimi kalbimin üzerine koyarak söylemem gerekirse çoğundan sonuç alamadım. Sandal ağacı yağından bahsedildiğini daha öncede duydum açıkçası denemediğim nadir yağlardan biri. Kullananların çok memnun olduğunu duyduğumdan sizlerle paylaşıyorum. Pek çok kozmetik üründe bu yağdan yararlanıldığını bahsetmeden geçmeyelim.
Sandal ağacı Hindistanın en değerli ağaçlarından biridir. Sandal ağacı, çok yavaş büyümektedir. Çok eski parfüm içeriklerinden biri olmakla beraber sabun ve kozmetik ürünlerde de sabit bir içerik olarak bulunmaktadır.

Sandalağacının, yağının üretimi için kullanılabilmesi için 30 yaşından büyük olması gerekmektedir.

• Sandalağacı yağı, bitki uzmanları tarafından ciltteki akne ve benzeri pürüzler için ve dizanteri, bel soğukluğu gibi rahatsızlıklar için de kullanılmaktadır.

• Sandalağacı kuru ciltler, kuru çatlamış ayaklar, kaşınan ciltler ve çatlaklar için oldukça iyidir.

• Sandalağacı ürünlerini banyoda ya da duşta kullanmanın pek çok faydası vardır. Buhar ve sıcak su, sandalağacının akciğerlerinize geçmesini sağlarken tüm vücudunuza şifalı olmasını sağlar.

• Sandalağacından yapılan sabunlar greyfurt tohumu özü ve shea yağı gibi sağlıklı içerikler içermektedir. Bu içeriklerin ciltteki hastalıkları iyileştirme özellikleri vardır.

• Evde yapılan sandalağacı kil maskesi, akne ve siyah noktaya sahip ciltler için oldukça faydalıdır.

• Sandalağacı yağı suda seyreltilebilir. (1 ölçek sandalağacı yağı, 10 ölçek su) Böylece, yaraları temizlemekte hatta mutfağı bakterilere karşı korumak amaçlı yüzeyleri temizlemekte kullanabilirsiniz. Sandalağacı, aynı zamanda baş ağrısı, depresyon ve tansiyona için de oldukça faydalıdır.
itsbeauty

Yorumlar