Astoria Açıldı. Pazar Gününe Kadar Gösteriler ve Etkinlikler Sürecek


Astoria Alışveriş Merkezi açıldı. Resmi açılış cumartesi günü. Etkinlikler Pazar gününe kadar devam edecek. Bu akşam(perşembe) saat 20:30 da Anjelika Akbar piyano dinletisi var. Hergün dans gösterileri var. Çocuklar için oluşturulmuş ayrı bir platformda çocuklar için balonlardan çeşitli şekiller yapılarak hediye ediliyor. Pamuk prenses ve örümcek adam da çocukları burada bekliyor. Burada ayrıntılı açılış programını bulabilirsiniz. Şişli yönünden Levent yönüne giderken, benim aklıma gelen Cevahir, Profilo, Astoria, Metrocity, Canyon Alışveriş Merkezleri var. Hepsi konsept olarak birbirlerine yakınlar. Bakalım bu bölge bu kadar çok alışveriş merkezini kaldırabilecek mi? Bu bölgenin yerlisi olarak: "DAHA ÇOK YEŞİL ALAN İSTİYORUM"

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
ben bu kadar alışveriş merkezini kesinlikle anlamsız buluyorum.
bizi kurtaracak olan ÜRETİM, alışveriş merkezleri ile kandırılıyoruz.