Gözaltı Torbalarını Gözaltına Alma Zamanı...


Bloguma bir mesaj panosu ekledim. İyi ki de eklemisim bu sayede bloguma hareket geldi. Pek çok ziyaretçiden mesaj alabiliyorum. Blog da etkileşim çok önemli. Okunduğunu ve mesaj yazmaya üşenilmeyecek kadar önemsendiğini bilmek çok güzel. Zehra gözaltı torbaları için önerim olup olmadığını sormuş. Aslında genetik en önemli faktör sonra sağlıklı yaşamak geliyor. Gözaltları için buğday yağı kullanıp faydasını görenler olduğunu biliyorum. Bunun dışında çay, patates salatalık kullanmak klasik yöntemler arasında.
Ayrıca şu yönteme de rastladım; Bir miktar kuşburnunu kaynatın ve süzün. Soğumasını bekledikten sonra bir bez veya pamuk batırın. Göz torbalarınızın üzerine koyun. Yaklaşık 10 dakika bekletin. Umarım işinize yarar. Gözaltı torbaları konusunda hemoroid kremi kullanımı üzerine tartışmalar olmuştu. Bazı doktorlar işe yarayabileceğini bazılarıysa kullanılmaması gerektiğini söylemişti. O yüzden bu konuda bir yorumda bulunamıyorum. Güzellik ve bakım komularında www.itsbeauty.com sitesinin forumlarında geniş bilgi bulabilirsiniz.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Buz gezdirmek işe yaraya bilir.
Cocukla Cocuk dedi ki…
mesaj panosu yeni fikirler için faydalı oluyor anladığım kadarıyla.
güzelliğimin kaynağı photoshop a güldüm ben. Olur mu hiç, sen güzel olmazsan photoshop bir şey yapamaz, sevgili kelebeknehir
Gözde dedi ki…
Yeri gelmiş söyleyeyim, ben bu durum için yumurta beyazıyla, bieaz türk kahvesini karıştırıyorum, göz çevreme sürüp bi peçeteyle kapatıyorum. 5 dakika bile dursa hem şişkinlik hemde morarmalar konusunda çok işe yarıyor. Yalnız yıkarken göze kahve kaçmamasına dikkat etmek gerekiyor...
Sevgiler, Gözde