Hindiler Ölsün Koyunlar Yaşasın


Bu güne kadar kurban kestirmedim. Aslında bu sene niyetlendim. Olmadı.

Bu güne kadar kurban bayramlarında hep bir ikilem yaşadım. Bir yanda inançlar bir yanda hayvanlar için duyduğum üzüntü. Dini bilgiler konusunda da alim sayılamayacağımdan hep bir kararsızlık yaşarım. Bu senede arada kaldım. Aranızda benim gibi düşünenler vardır. Ancak bu sefer annem olaya farklı bir bakış açısı getirdi.

Şu anda bu yazıyı yazarken bir yandan da "Sevgili Dünürüm" dizisini seyrediyorum. Tiyatrocuların oynadığı diziler genelde güzel oluyor keyifle seyrediliyor. Annem bu diziyi çok seviyor. Ancak kendisini bayağı kızdırmışlar. Bayramda yayınlanan bölümünde Koyunlar kesilmesin yazı tarzı mesajlar verilirken. Şuan da seyrettiğim yılbaşı bölümünde hindilerin kesilmesinden kimse rahatsızlık duymuyor.

Amerikan gelenekleri sonucu çam ve hindi katletmekte sorun yok. Ama kurban bayramında koyun kesmek büyük gaddarlık.
Bu iki yüzlülük değil mi?

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
Selamlar, bu diziyi ben de çok severek izliyorum, bahsettiğin bölümü ben de izledim orada verilen mesaj kurbanların o iş için özel olarak ayrılmış yerlerde kesilmesinin gerektiğiydi olur olmaz sokak kenarlarında vs. değil..hatta yıldız hanım koyunun bahçesinde kesilmemesi için onu kaçırmak için elinden geleni de yaptı....sevgiler bizden