Blogumla son zamanlarda ilgilenemiyorum. İkinci bebek beni bir hayli yordu. Bu gün kontrolüm vardı. Bir sürü test yaptırdım. Şükürler olsun sonuçlar iyi.

İlk çocuğumda cinsiyet önemli değil demiştim gerçekten de öyleydi. Kızım oldu ve kız annesi olmak inanılmaz zevkli bir şey. Cilveleri kıkır kıkır gülmesi dünyaya bedel. Yine büyük bir dürüstlükle söylüyorum ki en önemlisi hayırlı ve sağlıklı bir çocuğa sahip olmak cinsiyet ikinci planda kalıyor. Fakat ikinci bebekte işler biraz daha değişiyor içten içe erkek çocuğa da heves ediyor insan. Bu gün bunları düşünürken aşağıdaki itirafa denk geldim. Gerçi başkalarının başına gelen şeyleri yazmak neden itiraf sayılır anlamadım (ispiyon daha doğru bir tanım olabilir :) www.ispiyon.com mesela) ama konuyla bir hayli ilgili


siteninkaprislisi, Erkek , 25 , Adana

Aynı apartmanı paylaştığımız komşumuz karısından erkek çocuğu olmuyor diye ayrılıyormuş. Bunu yapan adam üniversite mezunu kariyer sahibi olarak gördüğümüz bir abimiz. Tesadüf bu ya kapıcımızın da 4 kızı var ve hiç erkek çocuğu yok. En son doğan kızdan sonra "X Abi, boşa sen bu Y Teyze'yi. Baksana, sana bir erkek çocuk veremiyor." diye espiri yapıp takılmak istedim, verdiği cevap ayakta alkışlanacak cinstendi. "Ben karımı erkek çocuk versin diye almadım, sevdiğim için aldım." Ey üniversite mezunu komşum; duyuyor musun?


Sonuç: Okumak cehaleti alır EŞŞEKlik baki kalır.

Yorumlar

Mutlu Kum Taneleri dedi ki…
Nehir hamile misin ? Kaç haftalık ? Hayırlı olsun canım .
KelebekNehir dedi ki…
Teşekkür ederim. 3,5 aylık. Unutmuşum hamileliğin ne kadar zor olduğunu...