Mini Mini Birler Çalışkan İkiler... Peki Ama Neredeler


Kızım artık büyüdü ben de hoşuna gider diye Ali Samiyende yapılan 23 Nisan gösterilerine götürdüm. Gösteriler konuşmalar vs yüzünden gecikince kızım uyuya kaldı, gösteriler biter bitmez de uyandı. Onun yerine ben seyrettim. Gayet güzel hazırlanmışlar böyle büyük organizasyonları hazırlamak büyük emek istiyor. Gözüme birkaç aksaklık takıldı tabi. Öncelikle bizim zamanımızda olduğu gibi öğrenciler saatlerce ayakta tutuldu. Siyasetçiler konuşmaları sırasında çocukları oturtsalar halkın sempatisini kazanırlar zannımca. Masallah gençlerimiz pek güzel ancak kiloları dikkatimi çekti tombul bir nesil yetişiyor sanki. Bu arada gençlerimiz diyorum. Yaş ortalaması bir hayli yüksekti. Ben mini mini birler görmeyi bekliyordum açıkçası. Herhalde küçükler gösterilerde performans sağlayamıyorlarki büyük öğrenciler yer almıştı gösterilerde. Küçük yaş grubundan sadece papatya kıyafeti giyen bir grup vardı. Darbuka grubunu izlemek zevkliydi. Sazı neden öğretmen çaldı anlayamadım. (yine de güzel çaldı eline sağlık)Bir çocuk çalsa daha iyi olurdu. Koronun sesini pek duyamadık. Mikrofonları yoktu. Yinede bu organizasyonların ne kadar büyük emek istediğini bildiğimden alkışlıyorum hepsini. 23 Nisan kutlu olsun

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
gerçekten tombul bir nesil geliyor maalesef. Diğer ülkelerden gelen konuklar bizimkilere göre çok büyük görünürdü gözümüze demek bizimkilerinde yaş ort. büyümüş.
KelebekNehir dedi ki…
Yedikleri besinlere bakarsak çokta şaşırmamak lazım.