Pesto Sos Yapalım.


Bu yakınlarda kafayı yemeğe taktığımı yazmıştım. Bu bir yemek blogu değil ama malesef aklımda yemekten başka bir şey yok. İnternette pesto sosun fiyatı hakkındaki yorumları görünce evde yapmaya karar verdim. Sarımsağı fazla kaçırmışım ama gayet güzel oldu. Malesef paranoyak yapım yakamı bırakmadı acaba doğru yapptım mı tadının böylemi olması gerekiyordu diye şüpheye kapılarak hazır satılanlarından da aldım. Malum hamilelikte sık sık baş dönmesi olur. Ben de başım döndükçe aç kaldım galiba deyip ekmeğin üstüne pesto sos sürüp sürüp yedim. Yedikçe tansiyonum düştü. Sonra aklıma geldi tansiyonu çıkanlara sarımsak yedirirler. Benim sos bol sarımsaklı olduğuna göre demek ki kendi tansiyonumu kendim düşürüyormuşum. Ben böyle saf değildim ne zaman oldum acaba???

Tarife gelince; Taze fesleğen kullanılması gerekiyormuş ama ben tazesini bulamadığım için kuru fesleğen aldım(Paketi 50 Ykr) zeytin yağı ve sarımsakla karıştırdım. Evde bulunan peynirlerden ekledim ve rondodan geçirdim.Bu karışıma arzunuza göre varsa çam fıstığı yoksa ceviz ve tuz ekleyebilirsiniz. İşte bu kadar...


Bu arada hazırının fiyatı 5,50 Ytl. Dışarıda yemek isterseniz. Pesto soslu tortellini 12,50 Ytl

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
bunu not aldım mutlaka deniycem...tarif için teşekkürler
Adsız dedi ki…
ben barilla'nın pesto sosunu kullanıyorum, ama yapılışı gayet basitmiş. evde deneyebilirim.
KelebekNehir dedi ki…
Bende barillanınkini aldım ama çoktuzlu geldi bana