Scotch Brite Bezlerim Geldi


Lerzan hanımın bahsettiği Mikrofiber cam bezim geldi. Hemen denedim ve sonuç gerçekten çok iyi. Ürün iki taraflı bir tarafıyla siliyor, diğer tarafıyla kuruluyorsunuz. Açıkçası kullanım talimatını aldığımda şaşırdım. Çünkü bezi ıslak kullanmamız gerekiyor. Islak bez nasıl kurulama yapar diye düşündüm ama deneyince gördüm ki yapıyormuş gerçekten. Ürünün tek kusuru ambalajında mikrofiber yazısı çok küçük olduğundan sıradan bir cam bezi gibi duruyor. Çamaşır suyuna da dayanıklıymış. Cam silmekten bıkanlara tavsiye ediyorum. Tek seferde camlar pırıl pırıl oldu.

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
pratik bezinle sen şimdi cam silecem hevesine girme sakın. kendine dikkat etmeyi yormamayı unutma sakın.
KelebekNehir dedi ki…
Heves ettim sildim camları ama yetişemediğim için yarısı kirli yarısı temiz oldu. Artık oraları da eşime yaptırırım