14 Ağustos 2008 Perşembe

Sikayetvar.com

Sikayetvar harika bir site. Bu site de yayınlanan şikayetlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Böylece bu firmaları daha yakından tanıyabilirsiniz diye düşündüm.

ARISTON Bulaşık Makinemi Atıyorum!

  • Buzdolabım ve çamaşır makinem Ariston olduğu için bulaşık makinemi de Ariston aldım. Yaklaşık 10 senedir kullanıyorum. 10 senede ya 2 ya da 3 kez içinden temiz bulaşık çıktığını gördüm. Hatta sürahi gibi tamamen temiz koyduklarım bile kirli çıkıyor.
  • Zaten bulaşıkları makineye koymadan önce tamamen temizliyorum. Yine de bulaşıklar pis. Bu kadar zaman bulaşık makinesine yerleştirmekle uğraşıp sonra tekrar elimde yıkadığım için emeğime mi yanayım yoksa verdiğim deterjan, elektrik paralarıma mı yanayım bilemedim.
  • Defalarca servis çağırdım. Yoksa servise verdiğim paraya mı yanayım bilemiyorum. Bu hafta yeni bir bulaşık makinesi almaya karar verdim. Eskisinin çalışmasında bir problem yok. Yine de çöpe atacağım. Eşim birine verelim diyor. İnanın vereceğim kişinin başına da dert olur diye korkuyorum.

SONUÇ: Firma garanti süresinin dolduğunu, ücret karşılığı sorunun giderileceğini belirtmiş, şikayetim anlaşılamamış beni arama zahmetine de girmediler. Ben zaten defalarca servis çağırdım ve defalarca ücret ödedim. Zaten forumlara bakınca tek Ariston mağdurunun ben olmadığımı gördüm.

TWİGY'den Aldığım Ayakkabı Bir Haftada Mahvoldu

  • İndirim döneminde Twigy'den kızıma iki tane ayakkabı aldım. Poly marka spor ayakkabıyı tepe tepe kullandık. O küçülünce de Fisher&Price marka ayakkabıyı giydirdim. Ayaklarının alışması için bir hafta evde giydirdim.
  • Ayakkabının burnunda renk değişimi oluştu. Pembe ayakkabının burnu kurşuni oldu. Bir hafta da sokakta giydirdim. Bu sefer burnu tamamen soyuldu. Firmaya gittim. Ayakkabıyı fabrikaya gönderdiler.
  • Ayakkabı geri geldi ve bize kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Oysa ki bu güne kadar bir sürü ayakkabı kullandık, hepsi hiç eskimeden küçüldü. İlk defa bir ayakkabının bu kadar kısa sürede deforme olduğunu gördüm.
  • İşin üzüldüğüm yanı bu kış giymesi için kızıma aynı ayakkabının botundan da almış olmam. Adım gibi eminim ki o da bir kaç kere giyilip kullanılmaz hale gelecek.
  • Bu sefer giydirmeden önce tarihli fotoğrafını çekip, bir de bir kaç gün giyildikten sonraki fotoğrafını çekeceğim.

SONUÇ: Cevap yok

GARANTİ Mini Bank Hediyelerini Göndermedi
  • Kızım için tasarruf yaptırmak amacıyla aylar önce Garanti Bankası'nda Mini Bank hesabı açtırdım. Hemen ertesinde yatırmam gereken parayı bana verdikleri hesap numarasına gönderdim.
  • Bir hafta içinde Mini Bank üyelerine gönderilen hediyelerden alacağımızı söylediler. Kızım bunlardan anlamayacak kadar küçüktü ama yine de hediyeler bizi sevindirecekti, beklemeye başladık.
  • Haftalar değil, aylar geçti. Garanti Bankası'na mail ve telefon asıtasıyla ulaşıp durumu bildirdim ancak bana yardımcı olmadılar yada olamadılar.
  • Bu sıcaklarda hamile olmama rağmen kalktım şubeye gittim. Orada öğrendim ki hata yapmışlar, bana verdikleri numara kızımın değil, benim hesap numarammış. Bana hesap açıldığından haberim bile yoktu.
  • Neyse gereken değişiklikler yapıldı, hata düzeltildi. Ben de problem çıkartmadım fakat aradan yine bir yada iki ay geçmesine rağmen gelen giden olmadı.
  • Babalar Günü'nden önce 3. Kez şubeye giderek (ki dediğim gibi hamileyim ve bu benim için çok yorucu oluyor) artık bu işten sıkıldığımı belirttim. Onlar da merkeze mail atarak durumu bildirdiler.
  • Tahmin edin ne oldu? Cevap: Hiçbir şey. Ne arayan, ne soran ne de gelen giden var.
SONUÇ: Garanti Bankası iki üç kez beni arayıp sorunun çözüleceğini söyledi. Sonuçta hiç bir şey çözülmedi. Ben bu bankaya kızımın birikimlerini emanet ettim. Onlar ise bu kadar basit bir işlemi bile gerçekleştiremiyorlar.

  • Henkel ve Yurtiçi kargo ise sorunlarımla ilgilendiler. Müşterilerine satış sonrası destek veren ürünün arkasında durun firmalara teşekkür ediyorum.

Şimdi bana sen de çok huysuzsun diyebilirsiniz. Böyle durumlarla karşılaştığımda kendimi dolandırılmış hissediyorum. ELimden gelen ise bunları başkalarıyla paylaşıp bu firmaların başkalarını mağdur etmesini önlemek.

  • Twigy ayakkabıyı geri almasada, botu değiştirdi. Yerine spor ayakkabı aldım bir problemle karşılaşmadım.

4 yorum:

gonuldenele dedi ki...

arkadaşım hiçde huysuzsun demiyorum .böyle şeyler malesef hepimizin başında...hangibirini yazsamki şimdi?satana kadar helak oldukları dikiş makinesi arıza yapınca kullanmayı bilmiyor oldum.en son 3 yıl önce aldığım arçelik çamaşır makinesi proğram sıfırlamaya başladı.hatatyı yüksek ısıda veriyordu.servis gele gide (belki 10 kez)her defasında makine farklı hatalar vermeye başladı.iyice kafayı yedi anlayacağın.kopardığım yaygarayla yetkili servis tutanak tutup yeni makine ile değiştirdiler.azıcık bağırıp çağırdım ama sinirlerde harap oluyor dimi ya...umarım senin sorunlarda bir an önce hallolur.sevgiler bıralıyorum.

KelebekNehir dedi ki...

Artık sadece satış sonrası da müşteri hizmeti veren firmalardan alışveriş yapmaya çalışıyorum. Çok küçük meblağlar bile olsa kendimi dolandırılmış hissediyorum.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok iyi yapmışsın bence , firmalar müşteri şikayetlerini önemsemeliler. Bizler için de iyi bir kaynak

buhsem dedi ki...

Thank you estetik, estetik, burun estetiği, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik