• Uzun zamandır yazmıyorun yazamıyorum. Tek çocuk bakmak hiç birşey değilmiş. Çapraz ateş arasında kaldım resmen... Şikayetçi değilim çocuklarıma canım feda, yorgunum yalnızca...
  • Bayramda memleketteydim. üç hafta kaldım. Ev felaket durumda bir haftadır temizlemeye uğraşıyorum. Hiç ilerleme kaydedemedim. Mecbur yardımcı alacağım. Birini tavsiye ettiler haber bıraktım. Ses çıkmadı. Başka birini arayacağım. Tabi bunlar bana zaman kaybettiriyor. Evi temizlemeye çalışsam da her geçen gün daha dağılıyor ve kirleniyor.
  • Oğlum uyudu kızım komşuya oynamaya gitti. Fırsattan istifade nete girdim. Aslında yazmaya halim yoktu ama bu adreste bulunan kampanyayı görünce kendimi yazmak için zorladım. Son günlerde çocuklara uygulanan taciz ve ... (yazmaya elim varmıyor) ile ilgili o kadar iğrenç haberler okudukki bu konuda ben debir şeyler yapıp sizlerle çocuk tacizine karşı açılmış bu kampanyanın linkini paylaşmak istedim.
  • http://kampanya.annecocuk.com

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
Kolay gelsin, umarım gönlüne göre bir yardımcı bulursun ve birazcık rahat edersin.
KelebekNehir dedi ki…
Teşekkür ederim. Sizin sitenizde çocuklarla yapılabilecek faaliyetleri görüp kızım büyüsün de biz de yapalım derdim. Şimdi kızım büyüdü ama kolumu kaladırmaya halim kalmıyor. Ne hayallerim vardı :((

Neyse zamanla bir düzen kurarız. Herşey onlar için :))
Yeliz dedi ki…
Bende büyük bir sorumluluk olduğunu bildiğim için ilk çocuğa bile cesaret edemiyorum. Ama onlarsızda hayat anlamsız değil mi? Şimdiden mutlu yıllar gerçimen dileğiyle.

sevgiler