Sevinç, Üzüntü ve Muz Kabuğu


  • Sevinçliyim çünkü en sevdiğim strateji oyunu Red Alert'ın 3.sü çıktı. İki çocuk annesi bir kadından beklenmeyecek zevklerim olduğunun farkındayım. Örneğin en sevdiğim kahraman örümcek adamdır. Hem de sinema filmiyle gelen popülerliğinden değil. Kendimi bildim bileli severim. 100'ü geçen bir çizgi roman arşivimiz var. Hatta eşimi seçme nedenlerimden biri de benim gibi Örümcek Adam sevmesidir. Ejderha Mızrağı, Ölüm Kapısı en sevdiğim serilerdir.
  • Üzüntüm ise artık oyun oynamaya vaktim olmaması. Eskiden eşimle beraber oynardık. Online Dota oynamayı çok severdim. O hala oynuyor ama benim yapmam gereken çok iş var. Artık biraz büyüsün kızımla oynarız. Aileler çocuklarını nasııl bilgisayar oyunlarından uzak tutacaklarını hesaplarken benim böyle bir şey söylemem size ilginç gelebilir. Fakat PC oyunları tutkunu bir anne baba olarak zararlı oyunları ayıklayabileceğimizi düşünüyoruz. Hatta çocuklarımızı dünya olimpiyatlarına göndermeyi düşlediğim bile oluyor.

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
çok farklı değiliz:))
ben artık kendimi frenliyorum yoksaki bir kaptırsam bayılıyorum bilgisayar oyunlarına...inşallah olimpiyat ödülleri alıcaz bu konuda cocuklarımızdan:) sevgiyle kalın