8 Mart Dünya Kadınlar Günü İndirimleri.

Koşun. Kapanın Elinde Kalıyor.




Yılbaşında Migros Makyaj ürünlerinde %50 indirim yapmış bol bol kozmetik ürünü depolamama sebep olmuştu. Migros 7-8 Mart'ta dünya kadınlar günü dolayısıyla tüm makyaj ve kozmetik ürünlerinde yine %50 indirim yapıyor. Dikkatinizi çekmek isterim. Bu gerçek bir indirim. Yani önceden fiyatı şişirip sonrada indirim yaptık diye kandıranlardan değil. Kampanyalı ve hatta kofreli ürünler de bile yarı yarıya indirim var. 1 alana bir bedava 2 adet Nivea Q10 aldım. 33ytl/2=16,50 ytl ödedim. Yani tanesi 8,25 ytl'ye geldi.


Watsons ise yine hem makyaj hem de kozmetik ürünlerinde %50 indirim yapıyor. Watsons'da daha fazla marka olduğundan daha geniş kitlelere hitap edecektir. Kuzenimin Almanyadan getirdiği Rimmel marka rimelleri pek beğendiğimden yine bu markanın. Mineral fondotenini, Cilt bakımı yapan fondotenini ve dudak dolgunlaştırıcı rujunu aldım. 23 ytl ödedim. Çalıştığım zamanlardan kalma hali hazırda çekmecemde yer işgal eden dünya kadar kozmetik ürünüm var. Artık ayda 3-4 kez anca makyaj yaptığım için uygun fiyatlı ürünleri tercih ettim.


Ayrıca bugün Cevahir alışveriş merkezinde C&A mağazası açıldı. Açılış dolayısıyla patenleriyle kayan ablalar bütün miniklere kocaman saplı şekerlerden ve uçan balonlardan hediye etti. Benim ufaklıklar ayrıca şans çarkından birer oyuncak ayıcık kazandılar.


Ayrıca son günlerde tutkunu olduğum Hanımeller Kurabiyem dağıtımı vardı. Tatlı krizlerimin kurtarıcısı olan yeni çıkan sarelleninde küçük boylarından dağıtıyorlardı. Bu promosyonların bana özel düzenlendiğimden şüpheleniyorum. Anlıyacağınız bu gün promosyonlardan geçindik diyebilirim.

Edit: Yazımı bitirip yayınlamıştım ki, Carminadan gelen bir kampanya haberini gördüm. Onu da hemen paylaşıyorum. Carminayı hiç kullanmadım ama beğenenler olduğunu duydum.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ben de bu sefer indirimleri yakaladım.