İzledim: Changeling


Fragmanlarını beğenip seyrettim changeling!i. Genelde ingilizce kelimeler kullanmayı sevmem. Türkçesini kullanmaya çalışırım.(Zaten iki lafın arasına ingilizce sıkıştıran insanlar genelde ingilizce biliyormuş gibi yapan insanlardır:))) Fakat bu filme Sahtekar demek içimden gelmiyor. Zira filmle bir ilgisi yok. Chanceling, bebekken başkasıyla değiştirilen çocuk demektir. Çeşitli sözlüklerden de doğrulattım. Eskiden perilerin insan bebeklerini kaçırdığına, sonra yerlerine kendi bebeklerini koyduklarına inanılırmış. Bazı insanlar bu bebekleri kapı önüne koyup gerçek ailelerinin almasını beklerlermiş. İşte bu bebeklere "Changeling" deniyor.


Filmi beğendim mi? Evet beğendim.
Seyrettiğime pişmanmıyım? Evet pişmanım.
Nedenine gelince. Film veya televizyon seyrederken fazla empati kuruyorum. Sanki o anda olaylar benim başıma geliyor. Bu yüzden dram türü filmler seyretmeyi tercih etmem. Genelde komedi veya bilim kurgu seyrederim.


Bir anne olarak Changeling'i seyretmek beni epey sarstı. Film hakkında defalarca düşündüm. Aslında filmin beni bu kadar etkilemesinin sebebi gerçek bir hikaye olmasıydı. Beni sarsan bu olayların gerçekten yaşanmış olması...

Yorumlar