Sevgili ve Eş Arasındaki Fark???


Evlenmeden önce aşağıdaki yazıyı mutlaka okuyun.

Teknik Servis Başvurusu

Erkek arkadaş ve koca arasındaki farki, program versiyonlarıyla pek güzel bir şekilde açıklayan soru cevap şeklindeki diyalog..

Sayın Teknik Servis Yetkilisi,

Geçen yıl aldığım ‘Erkek Arkadaş 5.0′ programını ‘Koca 1.0′ seviyesine yükselttim. Ama tüm sistem performanslarında bir yavaşlama söz konusu.

Özellikle ‘Erkek Arkadaş 5.0′ bölümünde bulunan ‘Çiçek 8.0′ ve ‘Mum ışığında yemek 6.3′ işlemleri ‘Koca 1.0′ programında yok.

‘Koca 1.0′ programı devreye girince bir çok program devre dışı kaldı. ‘Romantizm 9.5′ ile ‘Özel Ilgi 6.5′ kesinlikle devre dışı, ama bunun yerine ‘Sınırsız TV 0.4′ ve ‘Maraton 1.35′ sürekli çalışıyor. ‘Sohbet 8.0′ ve ‘EvTemizliği 2.6′yi çalıştırınca da sistemi çökertiyor. ‘Kavga 5.3′, ‘Evi Terk Et 3.2′ programı fayda etmedi.
‘Koca 2.0′ sürümünü yüklesem işe yarar mi? Sizce ne yapmam gerekiyor?
Imza
Umutsuz
*************


Sayın Umutsuz,

Bir kere bu olayı şöyle görmeniz gerek Erkek Arkadaş 5.0′ bir eğlence paket programıdır, ‘Koca 1.0′ ise başlı başına bir işletim sistemi. ‘http:/ Beni sevdiğini düşünüyordum. html’ komutunu yazarak ‘Gözyaşı 6.2”yi indirin ve ‘Suçlu His 3.0”ı güncellemeyi unutmayın. Eğer bu uygulamalar doğru sonuç verirse ‘Çiçek 2.0′ ile ‘Mum Işığında Yemek 2.1′ kısa bir süre için devreye girebilir. Ama sakın çok sık uygulamaya koymayın yoksa ‘Koca 1.0′ otomatik olarak koruma programı olan ‘Sessizce Surat Asma 2.5 ”i devreye sokar. Ama ne yaparsanız yapın kesinlikle ‘Kaynana 1.0”ı çalıştırmayın. Ekran görüntüsünü bozan ve sistem kontrolünü kaybettiren bir virüs ortaya çıkar.Ayrıca ‘Erkek Arkadaş 5.0”ı kesinlikle yeniden yüklemeyin. Bu kabul edilmez uygulama ciddi sorunlar yaşatabilir ve ‘Koca 1.0′ bunu kaldıramaz. ‘Koca 2.0 ‘ ise size ek yük getirmekten başka ise yaramaz. Kısacası ‘Koca 1.0′ çok güzel bir işletim sistemi,
ama sınırlı hafızaya sahip ve yeni uygulamaları hemen kavramaya müsait değil. Performans arttırıcı ek programlar tavsiye ederiz, mesela, ‘Sıcak Yemek 3.0′ ve ‘Sevgi Sözcükleri 7.7′ çok faydalı olur

.

Yorumlar

Ayhan Demiral dedi ki…
harika ve yaratıcı bir mizah. Buna benzer şeyleri ben de yazıyorum. Sevgiler