Koş Koş Koş İndirime Koş: Golden Rose



Dün gecemi internette allık resimlerine bakarak geçirdim. Bu gün de tek bir mağaza atlamadan bütün kozmetikçileri dolaştım. Body shop indirimi cezbediciydi tam ben ürünlerimi seçmiştim ki kızımım tuvalete gitmesi gerekti. Elimdekileri bırakıp fırladım. Sonra küçük hanımın karnı acıktı. Annemle Tuna geldi filan derken benim Body Shoplar unutuldu. Artık Alışveriş merkezini terk edecekken aklıma ATM kartımın bloke olduğu geldi. Profilo Akbank'a gittim. Bilenler bilir yanında Golden Shop vardır. Ben kartı filan unutup Golden Shop'a daldım. Zira sepetler ürün doluydu.

20 liraya satılan terracotta allıklar 8,75'e top allıklar 6,75 rujlar 2,50'ye inmişti. Yerli malı yurdum malı herkes onu kullanmalı. Yabancı ürünlere eşşek yüküyle para vermeye gerek yok. Yerli ürünlerin kalitesi son zamanlarda yükseldi.

Yorumlar