Benim Olsan Seni Bir Sır Gibi Saklar Sararım.


Kriz var malum. "Alın verin ekonomiye can verin" de bizin cüzdanda bir canlanma yok. Bu kış hiç bir şey almamaya karar verdim. Dolaplar kıyafet dolu ya onları giymeliyim yada birilerine dağıtmalıyım değil mi? Evet evet çok haklıyım ama.......................

Bu lale eteklerin rüyalarıma girmesi an meselesi. Benim gibi iki çocuklu bir kadın bu etekleri ütülemeye bile vakit bulamaz. Hadi becerdim giydim diyelim. Çocukların peşinden bunlarla koştuğumu düşünüyorum hayli komik durumlara düşebilirim. Yine de çok güzeller değil mi.

En iyisi kendime bu etekler için bir limit belirlemek. Bakalım uygun bir fiyata gören duyan haber veren olur belki. Önümüz de bayram. Di mi di mi...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Süpermiş bunlar ya. İşsiz kalmasaydım alırdım hemen.