Doğal Işıltılar için. Loreal Casting Creme Glos


535 ÇİKOLATA KAHVE

Loreal firmasında hediye gelen bu ürünü genel olarak beğendim. Renk seçenekleri doğal ve güzel. Amonyaksız oluşu büyük bir artı. Koyu bir renk olmasına karşı saçıma bir ışıltı kattı. Saç renginiz de radikal değişiklikler yapmadan ışıltı ve canlılık yakalamak isterseniz size tavsiye ederim

- Eksisine gelince saçlarım kutu üzerinde görünenden daha koyu bir renk oldu. Aslında ben saçlarımı bir ton açmak istiyorken bir iki ton koyulaştırmış oldum.

Neyseki 28 boyama sonra tamamen akıyor. Nerden baksanız 3 ay eder. Yeni bir renk denemek için ideal bir süre.

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
renk çok guzel gerçekten, annemin saçlarını eskiden ben boyardım, ama kendime hiç denemedim bir denesem becerebilirsem devam etsem ben de