Taksim Magandalarını Cezalandırılsın.


Hayatınız boyunca kaç kere tacize uğradınız?
Bana sorarsanız cevap veremem çünkü sayamayacağım kadar çok. Giydiğin kıyafetin bulunduğun semitin yada saatin kaç olduğunun önemi yok. Taciz her zaman her yerde bulabiliyor sizi.
Bazı bayanların teşhircilik boyutunda kıyafetler giydiği gerçek. Bazı ülkelerde teşhircilik de bir taciz sayılıyor. Bence haklılar aşırı dekolte giymiş bir kadın da karşısındaki erkeği taciz ediyor. Ancak bunu bizim uğradığımız taciz kadar yaralayıcı olduğunu sanmıyorum.
Erkekler belkide anlamıyorlar neden bukadar etkilendiğimizi hatta bazıları beni bir kadın taciz etse başka bir şey istemem diye düşünüyor. Ancak tacizin anlamı istemediğiniz sizden daha güçlü biri tarafından cinsel olarak istismar edilmek anlamında değil mi?
O halde erkeklerin neler hissettiğimizi anlayabilmeleri için kendilerini hiç istemedikleri ve kendilerinden güçlü biri tarafından taciz edilirken düşünsünler. Filmlerdeki seksi şarışınlar tarafından değil.

Örneğin işinizde çalışıyorsunuz patronunuz( seksi sarışın bayan değil 50 yaşında iri kıyım kelli felli bir adam) mesaiye kalmanızı istiyor. Yalnızsınız adamın bakışları değişiyor. Sürekli size dokunmaya çalışıyor. Saçma sapan yersiz iltifatlarda bulunuyor.

Kendinizi dışarı zor attınız otobüstesiniz. Birinin temasını hissediyorsunuz. Kazara dokunmuştur diyorsunuz. Otobüs tıklım tıkış temaslar dokunmalar sürüyor. Konduramıyorsunuz. Kendinizi geri çekmeye çalışıyorsunuz. Kıyafetinizi gözden geçiriyorsunuz. Adamı buna teşvik edecek ne yaptım diyorsunuz. Şuçu kendinizde arıyorsunuz. Siz çekildikçe o yayılıyor. Dayanamayıp uyarıyorsunuz veya bağırıyorsunuz ( yada çoğunun yaptığı gibi sesinizi çıkarmadan katlanıyorsunuz) Adam birden sizden daha çok bağırmaya başlıyor ne tacizi sen kendin bana yanaştın diyor. Yada ne alakası var deli misin nesin ben sana dokunmadım diyor. Sanki çevrenizdeki herkes sizi suçluyor. Herkes size bakıyor. Yerin yarılmasını boşuna bekliyorsunuz. Kaçacak bir yeriniz yok...

Tıklayın

Yorumlar