Yeter Artık

Mehmet Ali Erbil'e haddini bildirecek bir görevli yok mudur bu ülkede bu adamdan kurtarın bizi.

Esprileri ki espri demeye bin şahit (bu ülkede Cem Yılmaz gibi adamlar varken bunlara espri denir mi) ilkokul öğrencisini bile güldüremeyecek bayağı ve bayat olan bu adamı neden ısrarla gözümüze sokuyorlar anlamıyorum. Ahlaksızlığından bahsetmiyorum. Ahlakı kimse takmıyor zaten.

Tatlıses, ekranlara yeniden döndü. İlk gece konuğu Erbil'in yine ayarı tutmayınca bildik sözler havada uçuştu. Mehmet Ali Erbil'in ağız ayarı yine tutmadı. Erbil, Star'da yayınlanan İbo Show'da, Fatih Ürek'i karşısında görünce ağzını bozdu. İşte o anlar:

M.A.E: Bunlar kim? (Ön tarafta oturan konukları işaret ediyor)

İ.T: Onlar protokol...

M.A.E: Ben böyle şeyleri çok takarım bilirsiniz ha! Ne Cumhurbaşkanı dinlerim ne de Başbakan bilirsiniz. (Konuklar alkışlıyor)

M.A.E: Hoşgeldiniz... Nereye oturuyorum? Oturacağım yeri göstersene (Fatih Ürek'in kucağına oturuyor).

F.Ü: Ay beni görmedin mi?

M.A.E: Allah belanı vermesin!

F.Ü: Görüyor ama görmüyor. Ben nasıl görülmem Maliciğim.

M.A.E: Bismillahirrahmanirrahim... Şeytan doldurur valla. Ben sana birşey söyliyeyim mi İbrahim, bunun kini şeytan da dolduramaz.

M.A.E: Çak (Ürek'e elini kaldırıyor)

F.Ü: Ya doldurursaaa..

M.A.E: Fatih beni yakalayamaz, yakalasa da gagalayamaz. Fatih beni yakalayamaz yakalasa da galayamaz...

Yorumlar