Flormar

Yabancı markalara avuç dolusu para dökmeden önce yerli markaları da iyice bir inceleyin. İçlerinden çok hoş ve kaliteli ürünler bulacaksınız.

Flormar bugünlerde atağa kaktı. www.e-flormar.com adresinden ürünlerini görebilir ve online alışveriş yapabilirsiniz. İşte kullandığım flormar ürünlerinden bazıları:

Kaş kalemi kullamıyordum ta ki flormar'ın 401 numaralı göz kalemini keşfedene kadar çok doğal duruyor hata yapsanız da belli olmuyor. Rengi sarışınlar in ideal.


Bronz altın ve inci tonlarındaki 85 numarasını kullandığım bu ürünü sert yapısı nedeniyle sadece ıslak olarak geceleri kullanıyorum.

41 numaralı şeftali tonlarındaki bu allık da bir harika biraz simli olduğundan özel günlere daha uygun. Keşke simsiz olsaydı. Sizde benim gibi parıltısız makyaj seviyorsanız. Klasik serinin 91 no'suna bir bakın.

En uzun zamandır kullandığım ürünlerden biri çeşit çeşit pudra aldım yine dönüp dolaşıp 198 nolu pudrayı kullanıyorum. Yıllardır kullanıyorum hala bitmedi. Rengi çok açık görünsede beyaz tenlilerde hoş duruyor. Satıcılar insanları hep koyu renklere yönlendiriyor. İyi ki bunu alırken satıcıyı dinlememişim.

Alınacaklar listemin başında ise flormarın tekli farları var. Lacivert ve bordo arasında kararsız kaldım. Bildiğiniz gibi değil görmeniz lazım. Pigmentleri çok yoğun ve kendinden yanar dönerli.

Flormar e-flormar.com'da çeşitli kampanyalar düzenliyor. İşte bunlardan biri;
"internet üzerinden pazartesi ve Cuma günleri arasında yani 1 haftayi içeren bir zaman diliminde, en çok meblağda alışveriş yapan ve ürünlerimiz hakkında yorumlarını belirten ilk kişi, yeni çıkan ürünlerimizden oluşan hediye paketini almaya hak kazanacaklar.Yapılacak yorumlar sadece ürün kalitemizi değil aşağıda belirtmiş olduğumuz hizmet ve satış sonrası destek gibi konuları da içermelidir;



1)Flormar ürünleri adresinize sağlam bir şekilde teslim edildi mi?

2)Flormar ürünleri ambalajlarıyla birlikte mi ulaştırıldı size?

3)Ürünlerin teslim süresi belirtildiği gibi 2 iş günü içerisinde mi gerçekleşti?

4)Flormar pazarlama ve destek ekibi sizlerin her türlü sorularınıza cevap verdi mi?Satış sonrası hizmetten memnun kaldınız mı?

Flormar'dan sürprizler bunlarla da kalmayacak.Bekleyin ve görün!!!

Yorumlar