Yahu nedir bu Zulüm

Blogları okuduğumda pek de sevmediğim bir haber türü var. Efendim neymiş kilolular şunu giymemeliymiş de bunu giymeliymiş. Bilmiyorum belki ben de zamanında böyle haberler yayınlamışımdır.

Yahu kardeşim rahat bırakın insanları canları ne isterlerse giysinler. Bakınız yukarıdaki fotoğrafa mis gibi. Zaten insanların kilo vererek güzelleştiğini düşünmüyorum. İnce bir bel hem sağlık açısından hem de güzellik açısından çok sey kazandırrıyor bu bir gerçek ama yine bakınız bu günün en çok beğenilen kadınlarından Beyonce'ye et but yerinde maşallah. İnce bel içinse ya genetik laboratuarında kobay olarak çalışacaksınız ya da biraz pilates yapacaksınız. Geçen yaz pilatesle 56 kiloya kadar düştüm kışın arabayla gidip gelmekten 2 kilosunu geri aldım. Yine de sporla zayıfladığım için şeklim şemalim bozulmadı.

Şunu da belirteyim ki pilates için spor salonların gitmenize ya da alet edavat almanıza gerek yok. Evde rahatlıkla kendi kendinize yapabilirsiniz.  

Yorumlar